05
Dec
12

Salam de casa fara „e”-uri

salam-de-casa-biscuiti-cu-rahat-cacao

Printre amintirile frumoase ale copilariei mi-a ramas si imaginea slamului de casa pe care il facea bunica, folosindu-se de putinul pe care il avea la indemana. Rahat, biscuiti, cacao…

Cum sa uit felul in care jinduiam pe langa batonul cel dulce?

6 Responses to “Salam de casa fara „e”-uri”


  1. 1 dordefemeie
    5 Decembrie 2012 la 7:49 AM

    Hmmm, ce pofta mi-ai facut… 🙂

  2. 5 Decembrie 2012 la 10:41 AM

    Şi căruia i se spunea „salam de biscuiţi” pentru că mai era şi salamul din carne ce se făcea la tăiatul porcului.

  3. 4 Spunsieu
    5 Decembrie 2012 la 1:09 PM

    da, era si prajitura mea preferata, o facea o matusa de-ti lasa gura apa!

  4. 5 Decembrie 2012 la 9:35 PM

    Happy WW! si-un Mos Nicolae generos! 😉


Lasă un răspuns

