30
Noi
11

Flori pentru Carmen

.

Nu stim daca incercarea aceasta este sau nu inspirata, dar este o alta incercare de a raspunde provocarii lui Carmen, la Miercurea fara cuvinte.

Sunt florile primaverii trecute, din spatele casei bunicilor de la Idrifaia, locul celor mai frumoase povesti din lume.

17 Responses to “Flori pentru Carmen”


  1. 30 Noiembrie 2011 la 6:23 PM

    Fotografia a fost atent studiata, cred.
    Are zambet de copil, insotirea cainelui credincios, flori, parfum de libertate si verde, mult verde care ne umple sufletul. 🙂

  2. 30 Noiembrie 2011 la 7:47 PM

    o floricica frumusica intre flori 🙂

    sa va bucure sufletul…

  3. 30 Noiembrie 2011 la 8:32 PM

    Frumoase toate toate floricelele . Inclusiv cea vorbitoare. 🙂

  4. 30 Noiembrie 2011 la 11:56 PM

    Este foarte frumoasă fotografia şi tot farmecul i-l dă Micul Prinţ.

  5. 5 13angi
    1 Decembrie 2011 la 12:07 AM

    Florile sunt minunate in orice anotimp!:)

  6. 1 Decembrie 2011 la 12:34 AM

    o floare printre flori
    La multi ani!

  7. 1 Decembrie 2011 la 12:43 AM

    @Gabriela Elena:
    Este o alta „dumbrava minunata”. Foarte putin studiata!

  8. 1 Decembrie 2011 la 12:45 AM

    @rokssana:
    Uneori am senzatia ca este singura, insa sunt extrem de subiectiv.

  9. 1 Decembrie 2011 la 12:46 AM

    @abilbal:
    Da! Intaresti raspunsul pe care i l-am dat rokssanei.

  10. 1 Decembrie 2011 la 1:34 AM

    Tare dulce este baietelul tau! sa-ti traiasca si sa aveti parte doar de bucurii!
    MULTUMESC muuuuult! sunt deosebit de miscata! va pup

  11. 1 Decembrie 2011 la 2:58 AM

    Un copil scump r[sare dintre flori de liliac !
    Se vede pe faa lui că îi este bine,că este fericit :)!

  12. 2 Decembrie 2011 la 5:07 PM

    @Carmen:
    Este mai mult decat lumina ochilor mei, asa ca nu pot decat sa multumesc pentru acest gand.

  13. 2 Decembrie 2011 la 5:09 PM

    tu1074:
    Idriafaia este un rai pe pamant, cel putin pentru noi.
    Da! Imi place sa cred ca este fericit acolo.


Lasă un răspuns

