01
Iul
11

Un Kettler rosu

   Anul trecut am ratat o parte din vacanta pe care ar fi trebuit sa ne-o petrecem la Galati, la mare, dar si undeva la munte. Aveam nevoie sa o masina pe care sa ne bazam, asa ca am hotarat sa facem o revizie (inainte de termen) a masinii noastre, motiv pentru care am dus-o la reprezentanta din oras.

Pentru ca am avut parte de niste marlanii (termenul este foarte corect ales) din partea hotilor care numai seriosi nu sunt, am infiintat un nou blog, casa ne mai potolim frustrarea. Acolo o sa povestim ceea ce ni s-a intamplat, poate macar asa o sa ne mai treaca supararea. Oamenii aia sunt pur si simplu „cancer”.

0 Responses to “Un Kettler rosu”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

